Xaldis
Administrator
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:02, 08 Lip 2008 |
 |
Postaram się wyjaśnić krok po kroku jak postawić serwer DediGUI z funkcją Lepper :
Pliki do pobrania ----> [link widoczny dla zalogowanych]
Instalujemy grę Live For Speer ver 05.X który posłuży nam za serwer
Konfigurujemy tylko nazwę gracza np. HOST lub nazwa Teamu ( nie używamy naszego Inku z gry , bo przy próbie połączenia na nasz serwer , będzie wie wyświetlać napis „ Nazwa w użyciu „ ,
Reszta ustawień jest nam nie potrzebna
Rozpakowujemy program i kopiujemy głównego katalogu z grą , gdy tego nie zrobimy to gra wyświetli komunikat
Uruchamiamy program DediGUI New Generation 1,0.1,2 I zaczynały konfiguracje
Main Sting
1. Server name - Nazwa serwera, wpisujemy tu nazwę naszego serwera która pojawi się na na liście w grze. Można użyć kolorowego napisu
Np. ^4DRAG ^9 ^ ^1by GRUPA SPECJALNA - DRAG by GRUPA SPECJALNA
^0 - czarny
^1 - czerwony
^2 - zielony
^3 - żółty
^4 - niebieski
^5 - fioletowy
^6 - niebiesko-zielony
^7 - biały
^8 - żaden kolor
^9- koniec koloru
2. Password - Hasło gry, wpisujemy hasło w tedy , gdy chcemy mieć serwer prywatny , niedostępny dla innych użytkowników
3. Admin PW - Hasło administratora do kontrolowania gry .
4. IP - wpisujemy nasze ip komputera na którym będzie postawiony serwer
5. Port - ustawiamy port gry , np. 65535
6. InSim - kanał gry np. 29999
7. Use Master - wybieramy czy Serwer będzie : lokalny , Internet , ukryty
8. Server window invisible - zaznaczamy gdy ma się pojawić okienko dialogowe w którym wpisujemy komendy , lub monitorować połączenia do serwera
9. Mode - zaznaczamy tryb licencji gry: demo , s1 , s2
10. max guests - Możesz ustawić ilość samochodów, które będzie można dodać na serwerze 15 demo , 47 s1, S2 ( zależne od toru )
11. max cars - Maksymalna ilość samochodów biorących udział w wyścigu , 15 demo 28 S1 ,S2 ( zależne od toru )
13. max cars on host , Zarezerwowane połączenia dla samochodów administratora serwera do 8
14. max. # cars per guest:| Możesz ustawić ilość samochodów, które będzie można dodać na komputerze gości Np. realny 2 komputerowych
15 .reserved admin slots : Możesz zarezerwować kilka połączeń do Twojego serwera dla administratorów.
16. car updates - Maksymalna ilość pakietów wysyłanych w ciągu sekundy przez każdy samochód 3 do 6
17. Autokick - Automatyczne wyrzucanie : Można ustawić serwer aby wyrzucał użytkowników , nie , tak , blokada , ostrzeżenie
18. Guests can vote or ban - Ustawiamy czy gracze mogą wyrzucać I blokować innych graczy
19. Guests can select track,laps – Ustawiamy czy gracze mogący wybierać tor, okrążenia , pogodę , silę wiatru
20. Guests can join during race – Ustawiamy czy gracze mogą się do dołączyć w trakcie wyścigu
21. Pit stop required - Ustawiamy czy jest w wymagany postój w boxach
22. Allowed cars – Zezwalamy na przywrócenie
23. restart after start – tu wpisujemy czas po którym będzie możliwy ponowne wznowienie wyścigu
24. restart after finisz - tu wpisujemy czas po którym będzie możliwy ponowny start wyścigu
Przykładowe ustawienie pod łącze wysyle 35kb/s
Configuration
1. Track Settings: wybieramy ustawienia toru ( Blackwood demo ) (,South , City|Fern , Bay , Autocross , Kyoto , Ring , Westhill , Aston ( S1 S2 )
2. Configuration: wybieramy trasę : np. Blackwood – GP , RallyX , Car park
3. Weather: pogoda w grze , wybieramy , bezchmurny dzień , pochmurnie popołudnie , pochmurnie , Zachód słońca
4. Wind: siła wiatru : brak , słaby , silny
5. Welcome message: powitanie które będzie wyświetlane podczas łączenia się z naszym serwerem , 200 znaków
Np. ^4DRAG ^9 ^ ^1by GRUPA SPECJALNA #6 - DRAG by GRUPA SPECJALNA #6
^0 - czarny
^1 - czerwony
^2 - zielony
^3 - żółty
^4 - niebieski
^5 - fioletowy
^6 - niebiesko-zielony
^7 - biały
^8 - żaden kolor
^9- koniec koloru
8. Race lenght: wybieramy ilość lub czas okrążeń
9. Allowed cars: Samochody które będą uczestniczyły w grze (DEMO= XFG , XRG , XRT )
Przykładowe ustawianie
Logging and replay recording
1. Enable logging. Use the following filename – ta funkcja pozwala nam na zapis do pliku deb.log wszystkie logowania , zjazdy i wyjazdy z potów oraz rozmowy
2. replay recording – zapisuje powtórki do pliku mpr
Przykładowe ustawianie
Opis i konfiguracja wybranych funkcji Lepper`a 4.0
Poprawne działanie laperra zapewnia NET Framework., brak jego wyświetla odpowiedni komunikat .
Rozpakowujemy laperra , najlepiej do katalogu z grą np. C:\LFS\lapper
Edytujemy plik w katalogu np. C:\LFS\ Lapper\bin\LFSLapper.cfg
1. HOST - IP tu wpisujemy swoje IP
2. PORT - 29999 (port InSim) musza być takie same w programie DediGUI New Generation
3. PASSWORD -hasło administratora, które pozwoli na modyfikacje podczas gry
4. ConnectMsg - tekst powitalny który wyświetli sie podczas połączenia z gra , tekst musi mieć 3 linijki tekstu i może być kolorowy
Np. ConnectMsg =
^2WELCOME TO DRIFT SERWER GROUP SPECIAL TEAM POLAND ||||
^3ADMIN SERWER BY GRUPA.SPEC.™ Chudy 2001
5. RaceStartAction – tekst wyświetlany podczas startu wyścigu , tekst może być kolorowy
RaceStartAction = /msg --> ONLY DRIFT <-- !
RaceStartAction = /rcm ^3--> ONLY DRIFT!<--|/rcm_all
6:AutoMsgPrivate – opcja pozwala nam cenzurować niepożądane słowa np. przekleństwa
AutoMsgPrivate =
fuck:shit:kurw*:hu*|^3Calm down / Uspokój sie , {Nickname}!|
7. Flooding options – opcja pozwala na blokowanie powtarzających się tekstów do np. 3 linijek , poczym wyświetli się komunikat ostrzegający
MaxFloodLines = 3
8: Drifting options – ustawienia driftu
MinimumDriftSpeed = 25 (minimalna prędkość do naliczania punktów)
MinimumDriftAngle = 15 (minimalny kąt poślizgu)
MaximumDriftAngle = 100 (maksymalny kąt poślizgu)
9. GoodDriftScore = 4000 (od tego wyniku I wyżej na serwerze podczas gry będzie wyświetlana wiadomość „User made excellent drift: punkty”
10. Acceleration options – Ustawienia przyspieszenia od 1 do 100 km
AccelerationStartSpeed = 1
AccelerationEndSpeed = 100
Uruchamianie Serwera z Lapperem
Uruchamiamy program DediGUI New Generation , klikamy na Launch LFS server , po chwili wyskoczy okienko dialogowe
uruchamiamy Lappera ,klikając na, LFSLapper.exe w katalogu np. c:\LFS\bin\LFSLapper.exe
jeżeli mamy wszystko dobrze ustawione to pojawi się okienko potwierdzające
na okienku dialogowym pojawią się nasze teksty powitalne z lappera
Opracowanie GRUPA.SPEC.™ Chudy 2001 |
|
|